Klacht: Pakket nog niet aangekomen

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket stond sedert maandagavond in transit. Is een pakket van Nederland naar België,
Sedert gisterennamiddag is de status veranderd naar verstuurd naar land van bestemming.
Echter is er verder geen update meer. Deze is een lange verzending in vergelijking met anders.
Barcode 3SKAAG1774861

Gewenste Oplossing:

Pakket zou afgeleverd worden, idealiter vandaag nog.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2018 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verlinde,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze nog niet bij u bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending donderdag naar België gestuurd is. U kunt het beste contact opnemen met mijn Belgische collega's. Zij kunnen u hier beter mee helpen. U kunt met ze in contact komen via www.postnl.becontact

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.becontact

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nils Verlinde