Klacht: Pakket no. CP222080329LU

Pakket no. CP222080329LU op 14 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede morgen, een klant van ons uit Luxemburg heeft ons een pakket gestuurd met een verkeerd huisnummer erop, nu ligt dit pakket bi Amsterdam International Mail Centre.
Gegevens van onze klant M.Steinbach 114 Route d’Arlon Capallen L8311 Luxemburg
Het pakket nummer is CP222080329LU
Het bezorg adres is Willems Classic Cars Hoenderstraat 14 5801CK Venray
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet, Henk Willems Willems Classic Cars

Bezorging van het pakket bij Willems Classic Cars Hoenderstraat 14 5801CK Venray

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 december 2021 om 13:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u te ontvangen pakket vanuit Luxemburg. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat uw pakket alweer onderweg is naar de afzender. Wanneer een zending eenmaal in het retour proces zit, kunnen wij helaas niet meer voorkomen dat de zending retour gaat. Daarom heb ik u geadviseerd contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Indien nodig kan de afzender contact opnemen met de pakketdienst in Luxemburg voor meer informatie. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Pakket no. CP222080329LU