Klacht: Pakket niet verzenden

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 augustus pakket verstuurd
15 augustus contact opgenomen omdat pakket niet bezorgd was, werd verteld dat ontvanger geweigerd had, daarna dat postcode foutief was. Ontvanger heeft nooit een pakket gezien, postcode staat juist op site en op track en trace. PostNL gaat een onderzoek starten.
22 augustus heeft PostNL mij gebeld, pakket is opengemaakt en dus gevonden. Het zou binnen 3 werkdagen worden opgestuurd.
28 augustus niks ontvangen, contact opgenomen, ik zou de volgende dag worden teruggebeld.
29 augustus niet teruggebeld, geen pakket bezorgd. Er wordt beweerd bij de ontvanger dat ik lieg als afzender en ik het pakket in beheer heb. Tegen mij werd verteld dat ik geduld moet hebben en excuses. Ik heb gevraagd waar ik een klacht kon indienen, hierop werd ik uit de chat gestuurd. Ook toen ik belde, werd hierop de verbinding verbroken.
30 augustus mail ontvangen met een nieuwe barcode dat de zending is geweigerd, dit gecontroleerd, wederom verkeerde postcode. Contact opgenomen, wordt door gestuurd naar de zakelijke klantenservice en hun begrijpen niet waarom ik daarnaartoe werd gestuurd, weer teruggestuurd naar de commerciële klantenservice, weer het hele verhaal opnieuw gedaan. De huidige medewerker meent dat het over 2 pakketten gaat in plaats van 1 pakket. Er gaat opnieuw een onderzoek gestart worden van 8 werkdagen, als dit doorgaat, de telefonist heeft weer opgehangen bij doorvragen of ik het dan gratis kan verzenden, maar PostNL heeft hierin geen fout gemaakt. Klantenservice medewerker gaf geen naam, Tijd van gesprek ongeveer 18:00 uur. Ook gaf hij aan dat het gesprek te lang duurde voor dit probleem. Een uur aan de telefoon gezeten met geen oplossing. De klacht kan ik dus niet indienen bij PostNL, dus helaas kan ik geen klacht indienen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket is afgeleverd bij de ontvanger, compleet. Dat zijn 4 paardendekens en een hals voor een paardendeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van den Dries, Hartelijk dank voor uw bericht. En wat vervelend om te vernemen dat de afhandeling van uw klacht niet helemaal soepel is verlopen. U heeft een zending verzonden, echter kon deze niet bezorgd worden. Er is vervolgens een onderzoek geweest. Het pakket was gevonden en zou worden opgestuurd. Vervolgens is het niet ontvangen en heeft u opnieuw contact gezocht. Het pakket zou uiteindelijk opnieuw zijn geweigerd. U heeft opnieuw contact gezocht, echter kwam u via die weg niet verder. Ik kan me voorstellen dat dit allemaal erg frustrerend moet zijn. Volgens mijn gegevens is er gister een mail gestuurd waarin is aangegeven dat het pakket opnieuw zou zijn gevonden en het wordt binnen 3 werkdagen bezorgd. Volgens u zou het weer naar een verkeerd adres zijn gestuurd. Kunt u aangeven wat het juiste adres is? Dan kijk ik graag voor u na welke informatie ik hierover in mijn systeem heb staan en kan ik u verder informeren. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van den Dries,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Michellkuh