Klacht: pakket niet traceerbaar na afgeven

op 19 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwacht een pakket van een particulier. Deze mevrouw heeft hetbafgelopen zaterdag op de post gedaan. Tot nu toe zie ik met het traceernummer afgegeven en sorteren. Verder komt het al drie dagen niet. Twee keer gebeld en ze weten het niet. Verkoopster heeft nog gebeld om te vragen hoe het zit en men zou het gaan uitzoeken. Ik heb het artikel met spoed nodig !

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag met spoed mijn pakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Er lijkt helaas iets mis te gaan met je levering. Wij adviseren je dit te melden bij de afzender. Die heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Op aanvraag van de afzender kunnen wij een onderzoek starten naar de levering. Sorry voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike
DHL Parcel

Heeft op 19 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Dit is al gedaan door de afzender maar alweer radiostilte. Geen nieuws en niemand kan vertellen waar het pakket is.

Alle klachten die gemeld zijn door Santossy