Klacht: Pakket niet tot deur bezorgd

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben zelf een postnl bezorger wegens mijn knie beschadiging zit ik momenteel in ziekte wet dus ik kan niet naar beneden om het optehalen en heb gevraagdt of hij het zou kunnen brengen dat is tenslotte zijn werk hij zegt nee dumpt het zo in de galerij waar 8 woningen zijn het kon meegeneemt worde door andere mensen het is voor die gene mischien niet waardevol tenslotte betaal ik er voor en ik vindt het zonde en schande dat door zulke mensen postnl zijn naam slecht wordt gemaakt

Als iedereen zijn werk doet ik ben zelf ook een bezorger en weet heel goed wat de regeles zijn.door die gene ben ik naar beneden moeten gaan met een been al het pijn die ik heb geleden weet ik niet hoe jullie dat willen herstellen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2017 om 15:38 geantwoord

Geachte heer Uysal,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ik hieruit begrijp is dat u enige tijd terug een pakket verwachtte, welke door de bezorger zomaar in de galerij werd gedumpt. Dit ondanks de situatie met uw knie en het expliciete verzoek aan de bezorger het pakket naar boven te brengen. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en ik wil u hiervoor dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Het is mij ter oge gekomen dat u inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen heeft en dat naar aanleiding hiervan een klacht is aangemaakt jegens de bezorger. Ik zie dat deze bij de leidinggevende van de bezorger terecht is gekomen, welke hierover met de bezorger een berispend gesprek heeft gevoerd. U mag er dan ook vanuit gaan, hoewel u daar in eerste instantie niets aan had, dat dit niet weer zal voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliuysal99