Klacht: Pakket niet toegekomen

op 05 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit weekend zaterdagmiddag heb ik een verjaardagscadeautje besteld via Douglas.nl dat dinsdag zou toekomen, dit is helaas nog steeds niet gebeurd en er is nog altijd geen verandering in de status van mijn bestelling. Ze word sinds gisterenochtend 2u ‘snachts zogezegd gesorteerd. Het is belangrijk dat ik dit pakketje op tijd ontvang. Gelieve zo snel mogelijk actie te ondernemen zodat ik mijn herroepingsrecht niet hoef uit te oefenen tegenover Douglas.

Gewenste Oplossing:

Het pakketje moet vandaag , ten laatste morgenochtend geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag mevrouw de Spiegeleire, Bedankt voor het melden van uw klacht. U heeft op dit moment contact met DHL Parcel Nederland, het is voor mij helaas niet mogelijk uw zending te traceren. Wellicht kan ik op basis van het track&trace nummer met u meekijken, heeft u deze voor mij? Op deze wijze kan ik voor u kijken wat er op dit moment met de zending aan de hand is. Graag verneem ik uw reactie. Vriendelijke groet, Thijs webcare afdeling DHL parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kabuki