Klacht: Pakket niet thuis opgehaald

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had afgelopen donderdag 2 paketten online betaald om opgehaald te worden, dezelfde dag.
Na wachten, belde ik op.Ze waren het pakket vergeten in te voeren.
Dus een mail bevesteging ontvangen waar werd gemeld dat de paketeen vrijdag zeker gehaald zouden worden…helaas 17 nog niets, heb ik snel gebeld. Verontschuldegingen gehad, maar pas maandag zouden ze langs kunnen komen.
De paketten moeten uiterlijk vandaag ( zaterdag) geleverd zijn..dus daar ben ik al te laat voor.
Zonet heb ik ze maar zelf naar een afhaal punt gebracht.
De dame zei voor 12 uur zou pakket post worden gehaald, en maandag zouden het worden afgeleverd.
Hopelijk komt dat goed.
Helaas is t pakket wel te laat.
Nu heb ik afhaal kosten betaald en een extra doos.
Hoe krijg ik dit terug?
Zending nummers: 3SOPKB9967395 en 3SOPKB4623378

Ik zie uit naar uw reactie,

Natacha

Als het geld geretourneerd word

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2017 om 19:27 geantwoord

Geachte mevrouw Geerlings,

Dank u wel voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat u vorige week meerdere malen een pakket wilde laten ophalen, maar dat deze order niet is uitgevoerd. Ik kan mij indenken dat dit enorm zuur is en wil u dan ook mijn excuses hiervoor aanbieden.

Echter wordt dit geregeld via een andere afdeling en hierom kan ik u niet verder helpen. Dit wordt geregeld via LocalExpress. Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 088 8686800 en via e-mail op cslocalexpress@postnl.nl.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door N.geerlings