Klacht: pakket niet te volgen en geen contactmogelijkheid

op 14 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hb een pakje vanuit nederland naar belgie gestuurd. krijg keurig een barcode om pakket te volgen…niet dus, systeem geeft steeds aan kan code niet vinden. Op de postnl site is GEEN ENKELE manier om per telefoon of mail contact op te nemen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pakket is nu spoorloos en postnl niet te bereiken, wat trouwens wel een wettelijke verplichting is !!!!

Gewenste Oplossing:

als pakket aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Heller, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket niet kunt volgen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Uw trackingcode - De postcode van de ontvanger Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat ik mee kan kijken naar de status van het pakket. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2016 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Heller,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 10:46 geantwoord

kwaliteit van postnl is zo hard achteruitgegaan dat ik zal overstappen naar concurrent.

Alle klachten die gemeld zijn door x1