Klacht: pakket niet te vinden in Portugal

op 16 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 17-05-17 heb ik een pakketje naar Portugal verstuurd t/m 23- 5 gevolgd via track en trace met de melding”niet afgegeven ,geadresseerde was niet thuis verder geen mededeling niemand weet waar het pakje is!!!!!
PostNL moet toch kunnen traceren waar het nu is.geen briefje in de buss waar het eventueel op te halen is. Inmiddels zijn we ruim 14 dagen verder maar nog steeds geen pakket. HEEEEEL Slordige zaak van Postnl.

als het pakje gevonden wordt en bezorgd is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Schraven, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig om te horen dat uw pakket tot op heden niet bij de geadresseerde in Portugal is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil dit graag voor u bekijken. Zou u mij hiervoor nog de barcode van het pakket willen sturen? Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Schraven, Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schraven,

Alle klachten die gemeld zijn door kegge