Klacht: pakket niet te traceren en nog steeds niet ontvangen.

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket staat als je het traceert al vanaf 1/8 verzonden naar sorteercentrum. Inmiddels is het al 5/8 en nog steeds niks gehoord. Diverse malen gemaild maar krijg geen antwoord. Trackentrace nr 3sdfc9176250817. Is verzonden vanaf Coop Bemmel naar autobedrijf Kees te Schinnen. Wat moet ik nu doen?

Gewenste Oplossing:

Als ik het zsm kan ophalen in Schinnen.
en fatsoenlijk geholpen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 17:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lucienne,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent uw zending.

Uw zending staat na de afhaling stil in het sorteerproces, dit wil zeggen dat de zending vervelend genoeg momenteel zoek is.

In deze situatie dient er een onderzoek gestart te worden naar de zending.

Helaas kunnen wij uitsluitend in opdracht van de verzender een onderzoek starten. De verzender blijft verantwoordelijk voor het pakket, tot het in goede orde bij u afgeleverd is. Zolang dit niet gebeurd, blijft de verzender het onderzoeksrecht en voor zover van toepassing, het claimrecht behouden. U blijft op uw beurt ten allen tijden klant van de verzender en u kunt uw schade op de verzender verhalen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lucienne@online.nl