Klacht: pakket niet te krijgen

op 31 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op 10 en 11 augustus een pakket aangeboden, maar ik was met vakantie.
2 weken later (gisteren 26 aug) is het pakket retour gestuurd via het afhaalpunt, maar omdat de afzender niet bekend is, is het pakket gestuurd naar de afdeling postnl dienst onbestelbare pakketten onbekende afzenders, althans dit is wat de klantenservice mij net verteld heeft.
Ik vroeg om het pakket alsnog op te sturen, omdat ik de geadresseerde ben, maar dat is niet mogelijk werd mij via de klantenservice medewerkster medegedeeld.

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket alsnog toegestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 augustus 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bosch,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket retour is gestuurd naar de afzender, echter staan de gegevens van de afzender niet op het pakket. Graag geef ik u een toelichting.

De afzender van het pakket is onze opdrachtgever. Dit is degene die contact met ons kan opnemen om deze situatie verder uit te laten zoeken. Ik adviseer u dan ook contact met de afzender op te nemen voor verdere actie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 04 september 2016 om 17:57 geantwoord

Omdat ook bij mij de afzender niet bekend is, is dit een oplossing die niet acceptabel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed777