Klacht: Pakket niet retour

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21-04-2016 pakket afgeleverd voor retour naar e-care reverse in Duiven(vanuit Almere) en na telefonische navraag bij e-care op 26-04-20116 nog steeds NIET afgeleverd !!!!!

Gewenste Oplossing:

Tevreden als het de volgende dag (22-04-2016) was afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Van hier gaan alle retourzendingen zonder verdere scans per bulk door naar de leverancier. Als laatste scan ziet u dus dat het pakket naar het sorteercentrum gaat.

Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat de leverancier de retour heeft ontvangen en verwerkt. U kunt navraag doen bij de leverancier of die het pakket heeft ontvangen. De leverancier kan intern bij ons navraag doen als dit niet het geval is. Mijn collega's kunnen dan voor de leverancier een onderzoek starten.

Bewaar altijd uw afgiftebewijs totdat u bevestiging heeft van de leverancier dat het pakket retour is ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door wansinkr5@gmail.com