Klacht: pakket niet opgehaald

nikki03 op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 31 augustus een pakketje besteld via vinted, verkoper heeft het pakket netjes de volgende dag naar een service point gebracht van DHL, er komt een track en trace binnen ect. Vervolgens gebeurd er 6 dagen helemaal niks. Contact opgenomen met dhl en vinted om te achterhalen waar het pakket is en waarom het al 6 dagen duurt. Ik krijg van allebei de bedrijven een half antwoord terug waar ik niks aan heb, er is een probleem met het versturen van je pakket krijg ik te horen, meer niet. Volgens de track en trace is het pakket nogsteeds, inmiddels 7 dagen geleden, bij het service point waar de verkoper het pakketje heen heeft gebracht. DHL wil niet helpen uitzoeken waarom het zolang duurt en waar mijn pakket daadwerkelijk is.

Als ze uitzoeken waarom mijn pakket nog niet bezorgd is of waar hij überhaupt is. Het is een pakket met waarde en ik verwacht dat ze er iets aan doen zodat het word bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik kijk de zending graag voor u na. Kunt u de track and trace code toesturen? Mocht er een onderzoek nodig zijn, dan klopt het dat Vinted dit oppakt. Maar uiteraard kijken wij de zending graag eerst nog even na. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mick E-Care DHL Parcel

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:15 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
DHL Parcel E-care