Klacht: Pakket niet op tijd bezorgen

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil een klacht indienen. Ik wachtte gisteren hele dag op mijn pakket van Bershka ( zendingsnummer 3SBK0000626453) en om 21.05 heb ik een email gekregen dat de bezorger stond met mijn pakket voor een dichte deur. Dit is gewoon niet waar. Mijn dochter wachtte hem op bij het raam en hij kwam niet eens naar onze straat De bezorger liegt. Hij heeft gewoon geen zin in. Dat is helemaal niet professioneel. En nu moet ik opnieuw op hem wachten.
Houd het werk van uw werknemers beter onder controle!
En ik zal uw diensten niet gebruiken in de toekomst.
Bozena Stapor

Als hij vandaag so snel mogelijk mijn pakket inleveren!!! Overdag niet weer do late!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bonix

3 maanden geleden - Ik wacht nu opmijn pakket

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat er een foutieve melding is gemaakt door onze chauffeur. Ik ga ervan uit dat het een misverstand is en dat de chauffeur het pakket vandaag alsnog komt bezorgen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 mei 2020 om 13:01 geantwoord

Misschien hebben jullie gewoon slechte chauffeurs die kunnen niet goed lezen. Zijn ze analfabeten dat een foutieve meldingen maken???
Ik hab een antwoord, ze zijn gewoon lui en geen zin hebben om te eerlijk werken.
Ik hate deze sort van mensen

Alle klachten die gemeld zijn door bonix