Klacht: pakket niet op mijn adres aangekomen

beelen67 op 24 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zit al bijna 6 weken op mijn pakket te wachten,en is nog niet binnen.

tracknummer is UF665564909YP

het zou op mijn adres bezorgt worden

graag antwoord.het schijnt in amsterdam aangekomen zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - graag wil ik weten waneer het naar mijn adres wordt gebracht

1 jaar geleden - krijg ik nog een reactie

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Beelen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending met barcode UF665564909YP. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. De door u genoemde barcode is niet te traceren, wel zie ik dat deze gekoppeld is aan de zending met barcode LL863939547LU welke op 18-01-2021 bij u is afgeleverd. Betreft het hier dezelfde zending? Zo niet, dan adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht beelen67

1 jaar geleden - Zi'an Technology Co., Ltd. https://www.funshopping.club/ [email protected] UF665564909YP Transactiereferentie 23730966N53291742 het is bij post in amsterdam aangekomen.het zou naar mijn adres gestuurd worden.graag een oplossing hoe ik mijn bestelde artikels in mijn bezit kan krijgen.wacht er al bijna 2 maanden op

Reactie van de melder van de klacht beelen67

1 jaar geleden - Betaald met PayPal-saldo 45,53 EUR Wisselkoers voor elektronisch geld 45,53 EUR 53,36 USD 1 EUR 1,172 USD Verzonden naar Ed .v.Beelen Adres Weltevredenstraat 30 Weltevredenstraat 30 2022 VB Haarlem Nederland Heb je deze bestelling ontvangen? UF665564909YP 7 januari 2021, Verzonden door MANUAL Status: Verzonden Transactiereferentie 23730966N53291742 Terugbetalingen van retourkosten Verzoek om terugbetaling retourkosten Zie de Voorwaarden voor meer informatie Gegevens verkoper Zi'an Technology Co., Ltd. https://www.funshopping.club/ [email protected] Factuurreferentie in160959418822731 Aankoopgegevens Gift Surprise Box - All in One Makeup Bundle - Includes Pro .. 12,99 USD Objectnr.ZA-BW-366945 Mystery electronic Box-(Only $21.99) 18,99 USD Objectnr.ZA-BF-466362 Bedrag 31,98 USD TransactionDiscount -negatief 1,60 USD Verzending 22,98 USD Totaal 53,36 USD

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2021 om 16:31 geantwoord