Klacht: pakket niet op juiste adres bezorgd, geen oplossing

op 13 maart 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Ik heb bij jullie een salonstoel besteld, deze heb ik echter nog steeds niet ontvangen is inmiddels een week geleden. Ik heb contact gehad met dpd die zeggen twee keer bij mij langs te zijn geweest, dit is niet waar de salonstoel is dus bezorgd in een dierenwinkel 7 km verderop. (ik ben heel de week thuis geweest en mijn bel doet het uitstekend) Nu kan ik de stoel niet ophalen omdat ik en mijn partner niet over een auto beschikken en deze stoel veels te zwaar is. (ik bestel niet voor niks via internet) dpd blijft liegen (kijk eens op dpd klacht.nl en zie de vele klachten die er over hun staan) en wil mij niet helpen om de stoel alsnog op het juiste adres te bezorgen. Vanmorgen gebeld met de klantenservice van vidaxl het hele verhaal uitgelegd volgens de medewerker was de stoel maar 500 m verderop geleverd. (maar waarom niet gewoon op het huisadres?? en dit is 7km verderop geleverd!!) Jammer dat de medewerker niet met een oplossing kon komen of mij vriendelijk te woord wilde staan. Nu de stoel maar terug laten sturen en geld terug. Jammer hoor had allemaal niet nodig geweest. Ik zit nu zonder stoel, maar zal nooit meer met vida xl of dpd zaken doen. Er zijn genoeg andere bedrijven met veel betere service slechte zaak hoor dit!!!

Gewenste Oplossing:

Jammer dat er geen moeite gedaan werd om de stoel alsnog op het juiste adres te laten bezorgen. Nu moet de stoel weer teruggestuurd worden en geld op de rekening van de klant teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 17 maart 2017 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kop Jansen,

Wij vinden het jammer dat de bezorging en het contact met onze klantenservice niet naar behoren is verlopen.

Inmiddels heeft u weer contact gehad met onze klantenservice en sturen wij opnieuw een stoel toe en hopen dat deze wel bij u thuis afgeleverd wordt.

Mocht u nog vragen hebben, stelt u ze gerust.
Wij wensen u alvast een prettig weekend.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Heeft op 20 maart 2017 om 14:43 geantwoord

Afgelopen dinsdag gebeld door vida xl dat de stoel opnieuw gestuurd zou worden. Nu weer bijna een week verder en nog steeds geen stoel. Partner vanmorgen weer klantenservice gebeld er is vertraging kregen we te horen. Om moedeloos van te worden zijn nu bijna drie weken bezig voor een stoel. Wij zijn zo verschrikkelijk boos onze eerste en laatste ervaring met dit bedrijf. Dpd zou de stoel wel kunnen leveren maar kunnen niks garanderen nou dan weten wij al genoeg. Heeel slecht dit hoor

Bericht van vidaXL

6 maanden geleden - Beste mevrouw Kop Jansen, Helaas is het ons niet gelukt om samen met DPD voor een oplossing te zorgen. Wij hebben u in deze dan ook aangeboden een terugbetaling van het aankoopbedrag te verwerken. Omdat het ons niet gaat lukken de stoel op een gepland moment bij u af te leveren wanneer u thuis bent. U heeft aangegeven dat u zelf ook niet de mogelijkheid heeft de stoel op te halen zodra deze bij een parcelshop wordt afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak dat wij u niet konden voorzien van een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Els54