Klacht: pakket niet op juiste adres afgeleverd

op 24 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 18 april heb ik een bestelling gedaan bij degloeilampenfabriek.. Op zelde datum heeft de gloeilampen fabriek de opdracht bevestigd.
Op 20 april j.l. heb een karaart in mijn brievenbus gekregen waarin DHL meldt mij thuis te hebben getroffen en dat het de volgende adag 21 april tussen 18:00 en 21:00 opnieuw zou worden aangeboden. Op donderdag was ik niet in Haarlem en heb verder geen bericht of kaart ontvangen.
Op 22 april heb ik contact met DHL gezocht over de situatie aan gezien de procedure van de bezorgcode geen reactie gaf
Uw medewerker melde mij dat het pakket op mijn huisadres was afgeleverd einde oefening.
Uw bezorger heeft het kaartje niet volledig ingevuld; bij verzender staat alleen een” X “. Hij kan het pakket niet op mijn huisadres afgeleverd hebben want ik was niet thuis en niet in de stad. Uw callcenter medewerker zei mij dat het pakket was afgeleverd aan een zekere” francesca.” Deze is in mijn straat niet bekend.
al met al heb ik dus niets en heeft uw bezorgen gelogen dat hij het bij mij thuis heeft achtergelaten. Ook al had hij het pakket op het adres van een buurman had afgeleverd heeft hij dat ook niet met een kaart gemeld. “Francesca “is hier ook niet bekend. Al met al een droevige gang van zaken.en geen excellence zoals u zich afiischeert op uw website . Gaarne reactie
mvg
Pieter Karsten

als ik het opakket snel heb ontvangen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 april 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag meneer Karsten, wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan rondom uw pakket. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. U geeft aan dat u het niet heeft ontvangen, waarvoor mijn excuses. Ik zou u willen adviseren om dit te melden bij de verzender van het pakket. Zij zullen het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar uw zending is geleverd. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Groet, Shannon van DHL Parcel Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door karsten consult