Klacht: pakket niet op bestemming aangekomen

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket reour van amazon.de terug naar duitsland gestuurd. vervolgens komt het pakket nooit aan in duitsland. track and trace opgezocht met een heleboel tussenpunten en 2x bezorgd maar je kunt niet zien waar dat is. gebeld met post.nl en er komt een onderzoek van post.nl met een uitslag waar de honden geen brood van lusten. Het pakket is op een antwoordnummer in zwolle bezorgd en volgens post.nl bij een bedrif. dit bedrijf heb ik gebeld en ze hebben een ander antwoordnummer en dus ook geen pakket van mij. Als je opnieuw uitleg gaat vragen bij post.nl dan blijven ze standvastig in hun antwoord en willen geen verdeer informatie geven
Geachte mevrouw De Jager,

U heeft ons verzocht een onderzoek in te stellen naar een door u op 15-3-2017 verzonden zending. Uw zending, met de barcode 3SKABA1912117, was geadresseerd aan Salomon Fischer Gbr te Bochum in Duitsland. Wij hebben dit onderzoek geregistreerd onder casenummer 03689051.

Ik kan helaas geen scangegevens aan u toesturen. Bij het ontbreken van een retouradres is er geconstateerd dat er een verpakking van dit bedrijf gebruikt is of dit adres heeft in de zending gezeten. Ik heb contact met dit bedrijf gehad en zij hebben mij de volgende e-mailadressen doorgegeven waarmee u contact kunt opnemen.
De genoemde emailadressen bestaan niet
Volgens onze gegevens is uw zending afgeleverd bij Antwoordnummer 36009, 8000ZG te Zwolle. Ik heb de volgende gegevens via Google voor u kunnen vinden:
Telefonisch bereikbaar op 0115 – 640 740 op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur. Per e-mail bereikbaar op info@walzkidzz.nl. De andere mailadressen heb ik telefonisch zo doorgekregen van hun (met lage koppeltekens).

Als zij het pakket niet kunnen traceren moet PostNL de zending helaas als vermist beschouwen. Ik begrijp hoe vervelend dit is en wil hier ook mijn welgemeende excuses aanbieden.

Uw zending is verstuurd als Standaardpakket met Track en Trace Buitenland. Dit product is niet verzekerd. Op grond hiervan kan ik helaas niet overgaan tot het vergoeden van enige vorm van schade. Ik kan wel een vergoeding voor de verzendkosten voor u aanvragen.

als mijn pakket weer bij mij of in duitsland wordt afgeleverd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2017 om 18:43 geantwoord

Geachte mevrouw de Jager,

In de eerste plaats vriendelijk bedankt voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat een door u verzonden pakket naar Duitsland niet door het op u opgegeven adres bezorgd is en dat een aansluitend onderzoek niets heeft opgeleverd. Ik kan mij indenken dat u hier flink van baalt en wil u dan ook mijn excuses hiervoor aanbieden.

Echter omdat het onderzoek is afgerond zijn verdere stappen niet meer mogelijk. Wilt u dat uw klacht nogmaals bekeken wordt dan kan dit via de Geschillencommissie. Dit is een onafhankelijk orgaan die een bindend oordeel zal vellen over uw klacht. Krijgt u gelijk, dan krijgt u de betaalde kosten hiervoor weer terug.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door riadejager