Klacht: Pakket niet op adres afgeleverd

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is niet afgeleverd op mijn adres maar volgens USPS ligt het pakket bij “AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS”. Amsterdam is nogal ver weg voor mij. Hoe kan ik mijn pakket gewoon op mijn adres afgeleverd krijgen waar ik ook voor gekozen heb (en wat ook op het pakketje zou moeten staan)?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket op mijn adres afgeleverd wordt, waar ik ook voor betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 18:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Velde,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij het Amsterdam International Mail Centre zou liggen. Ik kan me voorstellen dat u uw zending niet in Amsterdam wenst op te halen. Graag geef ik u een toelichting.

Vanuit het Internationale Sorteercentrum wordt het pakket verzonden en verder verwerkt in ons sorteerproces. U hoeft daar geen pakketten af te halen. Volgens mijn gegevens is het pakket met de door u genoemde code echter al op 30 juni afgehaald bij één van onze afhaallocaties. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Joosteh