Klacht: Pakket niet ontvangen/Barcode: 3SCBD2070709

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte 3 boeken van Uitgeverij Boom die op 12 april jl afgeleverd moesten worden op adres: Carolina McGillavrylaan 718, 1098 XC Amsterdam. Ik kreeg de bericht via email dat 2 boeken afgeleverd op bovengenoemde adres en de andere bij Carolina McGillavrylaan 766. Meteen belde ik Boom Uitgeverij uit Aruba om aan te geven dat 1 van de boeken (de duurste) bij de verkeerde adres zullen afleveren later in de middag. Mijn dochter die het pakket voor mij in ontvangst zou nemen nam contact op met de bewoner van die adres maar hij bleek sinds 23 maart niet aanwezig te zijn in NL en degene die zijn kamer in de gaten houd weet ook niks af van die pakket. Hier beneden kopie van de factuur.

Quantity Title Price/Item inclusive Price/Item Gross. Discount Net
VAT laag VAT hoog excl. excl. VAT VAT % excl. VAT
Deliveryadres:
Invoicedate Invoicenumber Accountnumber Invoice reference
Paymethod VAT number customer Webshop Webordernumber
Please note: Discrepancy or damage must
be notified to customer service department
Within 7 days from receipt of consignment.
IBAN NL05INGB0684052369
Swift / BIC INGBNL2A
VAT NL001271714 B01
KvK 04020619
Boom uitgevers Amsterdam B.V.
Postbus 15970
1001 NL Amsterdam
Telefoon +31 (0) 20 520 0120
klantenservice@bua.nl
Please contact our customer service department
for further questions and/or comments
Thielman, Jenny
0427271
1 PROTOCOLLAIRE BEHANDELINGEN 132,50 125,00 125,00 125,00
VOOR VOLWASSENEN MET
PSYCHISCHE KLACHTEN, SET
ISBN 9789461052971 _________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________
6 % VAT
Total, including VAT
7,50
€ 132,50
*** Invoice sum is already satisfied ***

Boek wordt alsnog afgeleverd of ik ontvang een tegemoetkoming voor de kosten die gemaakt zijn bij aanschaffing. Hier beneden kopie factuur.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 14:55 geantwoord

Geachte mevrouw Thielman,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw dochter dit pakket tot op heden nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.

Aan de hand van de status informatie zie ik inderdaad dat dit pakket op 12 april 2017 op huisnummer 766 is afgegeven. Dit pakket is standaard verzonden en hiervoor hoeft niet getekend te worden, daarom mag dit pakket bij buren worden afgegeven. Dergelijke pakketten zijn niet verzekerd en verder onderzoek is tevens niet mogelijk. Ik hoop dat het pakket nog terecht komt. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door M42L