Klacht: Pakket niet ontvangen…Pakket zou geweigerd zijn ?!?

op 26 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste keer niet thuis, via kaartje met code (die dus ook alleen maar op de dag van uitgifte geldig is en pakket dus niet meer te traceren !!!) nieuwe dag en tijd aangegeven op site dhl, direct bevestiging ontvangen… heel de avond tot 22.30 zitten wachten, niemand gezien, kijk net op site leverancier… zending geweigerd, zending wordt retour gestuurd (?!?!?)… dit is nu de 4e keer dat dhl ’s avonds geen zin heeft om langs te komen en ik word er nu zo onderhand wel beroerd van !!!
Leverancier moet nu art opnieuw bestellen en kan eerst over 2 dagen leveren…Mijn opgenomen snipperdag bestaat nu dus ook uit thuis wachten of dhl nu WEL zin heeft om langs te komen… zucht… wat een service !!! om te janken…

Gewenste Oplossing:

Als dhl zich eens aan de afspraken zou houden en gewoon binnen deaangegeven tijden langs komt !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 april 2017 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Allereerst mijn excuses dat u door deze melding langer op uw pakket moet wachten. Uw zending lijkt per abuis te zijn geretourneerd, ik zal hier melding van maken want dit is natuurlijk niet de manier. Ik wil u adviseren om dit bij de verzender door te geven, zij dienen het pakket namelijk opnieuw te versturen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door bartje53