Klacht: pakket niet ontvangen, onjuiste bezorging informatie

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 22 juni moest dhl pakket bezorgen, desondanks dat ik op aangeven tijdstip thuis was de bezorger is niet langs geweest. Later via de track en trace website zag ik dat bestelling was bij de buren bezorgd. Echter had ik geen brief met adres gekregen, in het systeem staat ook verder niks. Hele straat doorgelopen, niemand had mijn pakket ontvangen. Melding gedaan via dhl website want bellen kan niet meer.

Als mij pakket vandaag in huis is en dhl excuses heeft aangeboden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht om1982

1 maand geleden - Ook gemeld vie facebook pagina van DHL maar na 4 uur wachten nog steeds geen reactie. Afzender gebeld en werd bericht dat, volgens DHL, was pakket bij onze buren bezorgd. Nog een keer bij de buren geweest, ze weten niks van.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is de zending afgeleverd bij uw buren op nummer 29. Op het moment dat zij de zending niet hebben ontvangen wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. In opdracht van de afzender kunnen wij een case voor u starten om dit nader te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel webcare

Heeft op 27 juni 2017 om 13:30 geantwoord

Deze klacht is niet opgelost. Pakket is nog steeds zoek en informatie van DHL over levering is fout.

Alle klachten die gemeld zijn door om1982