Klacht: Pakket niet ontvangen , niet volgens de beschrijving op internet gehandeld.

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdagavond op track and tracé gezien dat tot mijn verbazing mijn pakket al bezorgd was .ik was thuis en er is niet aangebeld. Ben naar beneden gelopen er lag geen pakket. Ook geen briefje waar het eventueel bezorgd was.
Volgens internet moet de bezorger aanbellen als er niemand thuis is een briefje in de bus doen waar het pakket is afgegeven en zelfs eigenlijk een tweede poging doen om het te bezorgen. Het kan toch niet zo zijn dat je het maar in een hal legt en dan aangeeft dat het bezorgd is. Alle buren gev raad en briefjes opgehangen maar pakket is weg.

het pakket alsnog ontvangen of een vergoeding van de waarde van het pakket.
En graag een oplossing om dit te voorkomen meerdere mensen in het appartementen zijn op deze manier hun pakketten kwijt .
Gewoon alles maar in de hal leggen en dan aangeven dat het bezorgd is is een slechte oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte mevrouw Leenen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de zending afgeleverd zou zijn maar dat u niets heeft ontvangen.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie inderdaad dat deze afgeleverd zou zijn. Ik zie ook dat u aangeeft dat uw huisnummer 54P is en dat het huisnummer op het label is aangegeven met alleen 54.

Ik zie ook dat de afzender al contact met ons heeft opgenomen over deze zending. Er is een onderzoek gestart en een oplossing geboden aan de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr a.leenen