Klacht: Pakket niet ontvangen maar wel geregistreerd als afgeleverd.

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de track and trace code werd duidelijk dat mijn buitenlandse bestelling geleverd is, maar op mijn adres heb ik niets ontvangen. De afzender stelt zich op het standpunt dat het pakket als afgeleverd staat in het systeem van PostNl, dus voor hen is de zaak afgehandeld. PostNl stelt zich op het standpunt dat de bezorger verklaard heeft dat hij /zij het pakket op het juiste adres heeft afgeleverd, dus voor hen is het ook afgehandeld. Ik ben mijn bestelling en geld kwijt. Voor mij is het onbegrijpelijk dat bedrijven dit ongestraft kunnen doen.

Ik verwacht mijn pakket of een schadevergoeding van PostNl.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 juli 2017 om 15:40 geantwoord

Geachte heer Carrilho,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het pakket volgens onze gegevens is bezorgd, maar dat u niks heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is.

Op 14 juli hebben wij een onderzoek opgestart om te achterhalen waar dit pakket is afgeleverd. Hier is uitgekomen dat het pakket op uw adres is bezorgd. Om deze reden kan ik u helaas niet verder helpen. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Sergio Carrilho