Klacht: pakket niet ontvangen en door werknemer Post NL vermoedelijk zelf afgetekend

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Betreft 3STTZT6560234/BE/2070
Ik kon het pakket volgen via track en trace en zag dat dit op 30/06 om 18:22u bij mij zou zijn afgeleverd.
Ik heb diezelfde avond nog contact opgenomen met de afzender daar ik helemaal niet thuis was ?? Zij gingen een onderzoek instellen, maar hebben gewoon helemaal niets gedaan zo blijkt.
Nu blijf ik van hen aanmaningen tot betaling krijgen.
OP 30/06 werd er afgetekend met een cirkeltje?
Ik woon in een afgelegen huis en heb maar 2 buren. Ook zij weten van niets. Wel komen er heel vele wandelaars en fiets voorbij.
1 van uw werknemers heeft het pakket misschien gewoon ergens gezet/gelegd en het werd meegenomen ?
De week er op is er terug iemand van bij jullie aan mijn deur geweest. Ik moest iets ondertekenen dat ik in eer en geweten niets had ontvangen op 30/06.
Ik begrijp daarom niet dat u dit niet meldt aan de afzender en jullie dit onderling regelen?

Ik wil dat jullie dit met Forskollin regelen. Als uw werknemer het pakket niet heeft laten aftekenen door iemand is hij in de fout gegaan. Als dit de gang van zaken is zullen er nog meer gedupeerden zijn.
Als ik de week er op iets afteken en een andere werknemer van u zegt dat ze het dan verder zullen afhandelen met de afzender verwacht ik dit ook.
Ik heb niets ontvangen, er is geen geldige handtekening, ik was niet thuis.
Graag dit regelen met de afzender.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2016 om 16:20 geantwoord

Geachte meneer Stoop,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw tracking informatie maak ik op dat u woonachtig bent in het Belgische klantengebied van PostNL.

U neemt nu contact op via een Nederlands klantkanaal. De Belgische klantenservice is bereikbaar via +32 (0)15480285. Ik kan je hier – vanuit Nederland – niet verder helpen. Onze Belgische klantenservice staat u graag te woord en is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 10 en 16 uur.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.be.

Alle klachten die gemeld zijn door stevsto@hotmail.com
x