Klacht: Pakket niet ontvangen en als deze alsnog bezorgd moet worden dan moeten wij opnieuw betalen!!

op 04 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons pakketje zou vandaag geleverd worden, via het track en trace nummer gekeken en daar werd aangegeven dat het pakket al 2x is aangeboden bij ons. Dit is echt niet waar, wij zijn namelijk twee dagen thuis geweest en er lag ook geen briefje in de bus. Na telefonisch contact met DHL kregen wij te horen dat als wij wilden dat het pakket op een bepaalde dag opnieuw geleverd zou worden, hier wel extra kosten aan verbonden zijn of we moesten het pakket maar ergens ophalen, er van uitgaande dat iedereen hier maar tijd voor heeft en een auto ter beschikking heeft. Dit slaat natuurlijk nergens op aangezien DHL gewoon hun werk niet doet. Dit is tevens niet de eerste keer dat wij problemen hebben met DHL, hetzelfde probleem hebben wij al een keer gehad en toen hadden we de melding gekregen dat ons pakket al terug in Duitsland was. Toen wij belden dat dit ons heel veel geld ging kosten en op wie wij dit konden verhalen, kreeg de medewerker van DHL toevallig een melding dat het pakket ineens toch ergens was opgedoken en dat het de volgende dag geleverd zou worden. We worden dus gewoon keer op keer in de zeik genomen. Al met al is DHL een heel slecht bedrijf met hele slechte service naar hun klanten toe. Ze kunnen nog wat leren van PostNL

Als ze gewoon is hun werk doen en onze pakketjes normaal en optijd leveren!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 jaren geleden - Beste meneer Van der Hoort, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket tot twee keer toe zou zijn aangeboden terwijl u thuis bent geweest. Ik zou dit graag voor u nakijken in ons systeem. Omdat ik de zending met uw adresgegevens niet kan terugvinden in ons systeem, zou ik graag de traceercode van deze zending van u ontvangen. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht RemkovdHoort

3 jaren geleden - JVGL06000244000034841 Postcode 1024 VL Adres is : Duinlustpad 9 1024VL Amsterdam noord.

Bericht van DHL

3 jaren geleden - Goede avond, Bedankt voor uw reactie en de extra gegevens. Ook met deze gegevens heb ik helaas geen resultaten. Kunt u voor mij het traceernummer controleren? Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht RemkovdHoort

3 jaren geleden - VGL0600024400003484 Postcode 1024 VL Adres is : Duinlustpad 9 1024VL Amsterdam noord.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 november 2017 om 14:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. De zending is geleverd via het zakelijk netwerk. Via het zakelijk netwerk vinden er inderdaad 2 leverpogingen plaats. U geeft aan dat er niemand is langs geweest en dat u geen kaartje heeft ontvangen. Dit betreuren wij natuurlijk. Hiervoor biedt ik dan ook graag mijn excuses aan.

Of de afzender u kosten doorberekend om het nogmaals te laten aanbieden durf ik niet te zeggen. Dit zou u even met de afzender moeten overleggen. Indien het pakket niet tijdig wordt afgehaald dienen wij het te retourneren.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel webcare

Heeft op 04 november 2017 om 14:47 geantwoord

Nee totaal niet , als de bezorgen gewoon niet langs komt hoe kan ik dan mijn pakket krijgen??
En dan eventueel nog extra kosten willen vragen ook?
Hoe bedoelen jullie probleem is opgelost ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door RemkovdHoort