Klacht: Pakket niet ontvangen, chauffeur meldt af als zijnde bezorgd

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is niet ontvangen ook al heeft de bezorger het als bezorgd afgemeld. Het was een brievenbuspakket maar bovendien waren wij ook de hele dag thuis! Het was eveneens een besteld kadootje voor een verjaardag, met Ideal afgerekend dus in alle gevallen zeer vervelend. Er is ook geen kaartje achtergelaten of bij de buren afgegeven, die heb ik allemaal bezocht en het nagevraagd.

Wanneer chauffeurs gewoon hun werk doen ook al hebben ze geen zin, en geen mensen duperen. De rompslomp en heisa die je er van krijgt is gewoon niet fijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 15:15 geantwoord

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. U geeft aan deze niet te hebben ontvangen en daarom adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Dit onderzoek mogen wij alleen in opdracht van de verzender starten, vandaar dat ik u daar naar verwijs. Hopelijk komt er dan snel duidelijkheid over uw pakket.

Janneke
DHL Klantenservice Webcare

Heeft op 29 september 2017 om 15:23 geantwoord

De verzender is voor de wet inderdaad verantwoordelijk, echter zijn het de bezorgers die er een potje van maken. Ontslaan helpt niet want de volgende doet hetzelfde

Alle klachten die gemeld zijn door doortje1975