Klacht: Pakket niet ontvangen

Pluc op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht op mijn pakket die nu in Amsterdam is met de reden verkeerd adres. Terwijl mijn adres op pakket gewoon klopt. Heb ook gebeld met postnl en deze hebben bevestigd dat mijn adres klopt en weten mij niet te vertellen waarom mijn pakket niet bezorgd kan worden.
Ze gaven aan dat de verzender naar zijn lokale postkantoor moet gaan om daar verhaal te halen. Dit heeft hij gedaan maar hun geven aan dat hun ook niets kunnen en dat ze niet kunnen zien waarom POSTNL mijn pakket niet heeft afgeleverd. Adres klopt gewoon. Ik word nu dus heen en weer gestuurd zonder correcte reden van waarom ik mijn pakket nog niet heb.

Ik wil graag zsm mijn pakket ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2021 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw,

Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is dat u uw pakket niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw klacht heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens mijn gegevens is uw zending retour gestuurd naar de afzender omdat de huisnummer toevoeging ontbreekt. Daarom raad ik u aan de afzender te contacteren voor eventuele vervolgstappen. Ik hoop oprecht dat u samen met de afzender tot een gepaste oplossing kunt komen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Pluc