Klacht: Pakket niet ontvangen

Pluc op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht op mijn pakket die nu in Amsterdam is met de reden verkeerd adres. Terwijl mijn adres op pakket gewoon klopt. Heb ook gebeld met postnl en deze hebben bevestigd dat mijn adres klopt en weten mij niet te vertellen waarom mijn pakket niet bezorgd kan worden.
Ze gaven aan dat de verzender naar zijn lokale postkantoor moet gaan om daar verhaal te halen. Dit heeft hij gedaan maar hun geven aan dat hun ook niets kunnen en dat ze niet kunnen zien waarom POSTNL mijn pakket niet heeft afgeleverd. Adres klopt gewoon. Ik word nu dus heen en weer gestuurd zonder correcte reden van waarom ik mijn pakket nog niet heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag zsm mijn pakket ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2021 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is dat u uw pakket niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw klacht heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens mijn gegevens is uw zending retour gestuurd naar de afzender omdat de huisnummer toevoeging ontbreekt. Daarom raad ik u aan de afzender te contacteren voor eventuele vervolgstappen. Ik hoop oprecht dat u samen met de afzender tot een gepaste oplossing kunt komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Pluc