Klacht: Pakket niet ontvangen

A.B.07081980 op 10 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het betreft een zending die ik niet heb ontvangen.
LT924842257NL
Het zou wo 30jun 2021 13:18 bezorgd zijn.
Eerder zag ik op de postNL app staan bezorgd op woonadres,
en later ineens veranderd in bezorgd bij de buren op nr 81,

Raar die verandering van melding en beide meldingen zijn onwaar.
ik was niet thuis genoemde dd en mijn buren op nr 81 ook niet,
Later bij de postbode geraadpleegd over ditgeen maar deze kon zich niets meer herinneren van deze zending dus kon mij ook niet verder helpen.
Ik heb CCTV systeem thuis en terugkijkend van bezorgdatum en tijd terug te vinden in de app
GEEN BEZORGER GEZIEN 15MIN VOOR DE TIJD TOT 15MIN NA DE TIJD!, beelden beschikbaar wanneer gewenst.
Ik wil graag inzage hebben in eventuele gezette handtekening voor ontvangst, misschien kunnen
we hier iets mee!

Contact gehad met postNL en zouden een onderzoek starten maar nooit meer iets gehoord,
later gebeld en navraag gedaan maar mijn eerdere melding kon degene niet terugvinden dus
enige mogelijkheid onderzoek opnieuw laten uitvoeren, en je raad het wel : WEER NIETS MEER
GEHOORD OVER DITGEEN.

Help aub want wat ik niet heb ontvangen hoef ik natuurlijk niet te betalen maar nu is de verzender wel de dupe in deze en deze gebeurtenis stinkt aan alle kanten

met vriendelijke groet,

A.B.

Schadeloos gesteld worden van deze zending

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 september 2021 om 08:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel vervelend dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.B.07081980