Klacht: pakket niet ontvangen

op 25 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Track en tracé vermeld dat mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Na telefonische melding hiervan wordt gezegd dat ik contact moet opnemen met de afzender.
Lijkt mij een vreemde gang van zaken, want DHL zegt te hebben geleverd en zij moeten actie ondernemen.
Ook is contact zoeken met DHL een hele onderneming.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket snel boven water komt, dus alsnog wordt afgeleverd, zonder dat ik daar veel moeite voor hoef te doen en me zorgen te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juni 2021 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet werd bezorgd. U geeft aan dat u contact met ons heeft gehad en dat we u naar de verzender hebben doorverwezen. De reden waarom ik u doorverwijs naar de verzender is dat wij zelf geen onderzoek mogen starten. De verzender betaalt voor uw zending, daarom kan de verzender een onderzoek instellen of een claim indienen. Uw pakket is nu helaas niet bezorgd. DHL lost dit uiteraard op, maar we kunnen alleen proactief werken als de verzender dit bij ons aangeeft. Daarom raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selena
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin Scihipper