Klacht: Pakket niet ontvangen

op 01 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We kregen een email dat we niet thuis waren op 14.59 wat is nu het geval we waren wel thuis. Maar de bezorger is te beroerd om aan te bellen en naar boven te komen. En als hij wel naar boven komt dan zet ie alles bij 1 huisnummer neer. Ook voor de woningen beneden. Deze bezorger is al meerdere keren er op aan gesproken door mede bewoners. Nou heb ik 1keer nee gezegd omdat ik zoiets heb van je kan ook even omlopen en daar aan bellen. Sorry maar geef dan een andere bezorger die niet te beroerd is om aan te bellen en te bezorger bij iedereen.

Als er een andere bezorger in onze straat komt. Of als ze de bezorger aan willen spreken op zijn gedrag

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorger pakjes niet aan de deur bezorgd van de ontvangers maar op 1 adres aflevert. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat u dit doorgeeft aan ons, dan kunnen wij er ook iets aan doen. Heeft u voor mij een aantal track en trace codes waarbij dit is voorgevallen? Dan kan ik nagaan of het om dezelfde bezorger gaat en een klacht aanmaken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna Webcare DHL Parcel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Miranda Meyers

1 maand geleden - Nee heb op het moment geen track en tracé meer. Maar bedankt voor u reactie.

Reactie van de melder van de klacht Miranda Meyers

1 maand geleden - http://go.dhlparcel.nl/lnk/AWAAAAFxkKEAAAAAAAAAAJvfM7kAAAAAAbQAAAAAAA69jQBgtLk7ZyaY7Q1WRky3RAkdgPWvqgAMky4/3/Dxf3_OsTzQ0thEwswfqTdw/aHR0cHM6Ly93d3cuZGhscGFyY2VsLm5sL25sL2NvbnN1bWVudC92b2xnLWplLXBha2tldD91dG1fc291cmNlPWNucyZ0Yz0zU0RHQjEwNTU5NzA2MyZ1dG1fY29udGVudD1zcGEtZGVsaXZlciZ1dG1fY2FtcGFpZ249bm90aWZpY2F0aWUmdXRtX21lZGl1bT1lbWFpbCZzcmM9ZGhsLW5vdGlmaWNhdGlvbi1lbWFpbCZwYz0yODA0Vk4 het gaat om deze track en tracé ligt nu bij de Hema maar als we gewoon thuis zijn vind ik dat ie gewoon aan kan bellen.

DHL

Heeft op 01 juni 2021 om 14:49 geantwoord

Goedemiddag.

Bedankt voor uw gegevens.

Ik begrijp dat dit zeker heel vervelend is als u gewoon thuis bent. Er kan dan zeker aangebeld worden. Mijn excuses dat dit niet goed is gegaan en dat het pakket daardoor niet geleverd kon worden. Ik ga ervan uit dat het niet meer voor zal komen. Indien dit wel het geval is, horen wij dit graag weer van u.

Emiel
Webcare DHL Parcel