Klacht: Pakket niet ontvangen.

Nolleke45 op 19 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de postNL app krijg ik al vanaf dinsdag de mededeling dat ze die dag komen bezorgen. Als het bezorgmoment bijna verstrijkt veranderd de mededeling in morgen bezorgd. Dat is nu vandaag de 4e dag op rij gebeurd. Wanneer bezorgen ze!! Desnoods afgeven bij postkantoor, maar die optie is niet mogelijk. Wil snel mijn pakket.

Als ik het pakket ontvang, of op kan halen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Nolleke45

1 jaar geleden - Nog geen reactie van postNL. Pakket nog steeds zwervend. Bol.com zelf gaat nu onderzoek starten.

Reactie van de melder van de klacht Nolleke45

1 jaar geleden - Nog geen reactie van postNL.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan de verwachte zending nog niet te hebben ontvangen. Dit is uiteraard erg vervelend voor u en bied u daarvoor mijn oprechte excuses aan. In uw laatste reactie geeft u aan dat Bol.com zelf een onderzoek gaat starten. Een afzender van een pakket is altijd de opdrachtgever en sluit een overeenkomst af met de vervoerder van het pakket. Hierdoor kan alleen de verzender een claim indienen, en de verzender kan samen met u tot een gepaste oplossing komen. Het is derhalve fijn dat men nu zelf een onderzoek omtrent uw zending is gestart. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 februari 2021 om 12:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

PostNL Klantenservice

Nolleke45

Heeft op 19 februari 2021 om 12:11 geantwoord

Er is nu ook een 2e brievenbus Pakket niet aangekomen. En een envelop met foto's.
Ik begrijp dat jullie het te druk hebben. Maar dit is wel heel vervelend. 3 zendingen niet gearriveerd in 3 weken tijd. De laatste 2 zonder track&trace, dus dan is het voor jullie ook nog 'eigen schuld, jammerdebammer'

Weet niet hoef er een oplossing kan komen. Meer personeel aannemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nolleke45