Klacht: pakket niet ontvangen

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op woensdag 30 mei heb ik pakket afgegeven op dhl punt Frittemaleane in Sneek.was bestemd voor mw. Sara v Oosten, afleverpunt DHL Gedempet Nieuweschoot 78 Alkmaar. Tot op de dag van vandaag heeft mw. geen pakket ontvangen, bij navraag blijkt dat dit afleverpunt geen DHL punt meer is. De ontvanger heeft met jullie contact gezocht en werd er gezegd dat het pakket werd teruggezonden naar de afzender.
Maar heb nog steeds mijn pakket niet terug gekregen.
Mijn naam is Henriette Mink
de Hoppen 69 8604cn Sneek.
Hoe krijg ik mijn verzendkosten en pakket terug?

mvg Henriette

als ik mijn pakket weer terug krijg kan ik het opnieuw verzenden, maar dan wil ik niet 2 keer de verzendkosten betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.U beschrijft dat de door uw verzonden zending naar een locatie is verzonden dat geen DHL ServicePoint meer zou zijn. De ontvanger heeft vernomen vanuit ons dat de zending daarom retour afzender gaat. Mijn excuses voor al het ongemak.Wij kijken dit graag voor u na. Wilt u in een reactie daarom even het traceernummer van dit pakket doorgeven?Alvast bedankt voor uw reactie.Hartelijke groet,Jip DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht henriette-a

4 maanden geleden - Goedemiddag, een T en T nummer heb ik ook niet ontvangen v DHL, heb wel case number; 09387561Pakket is opgestuurd naar Sary V Oosten DHL parcelshop NL 181103Mvg Henriette Mink De Hoppen 69 8604 CN Sneek

Reactie van de melder van de klacht henriette-a

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 14:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Ik heb voor u gekeken en zie dat het pakket retour is gegaan omdat het ServicePoint gesloten was. Een retour kan maximaal 2 weken duren en het is de 16e retour gegaan. Ik wil u vragen het nog even af te wachten tot het weekend, daarna kan u een onderzoek opstarten. Neemt u dan even opnieuw contact op.

Excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door henriette-a