Klacht: Pakket niet ontvangen

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou tussen 13.45 en 17.45 uur een pakketje bezorgd worden NIETS ontvangen!! Al de tweede keer dat ik iets via DHL moet krijgen en het niet op afgesproken dag tijd komt en vervolgens nergens te vinden is

Gewenste Oplossing:

Als DHL pakketjes op tijd bezorgd en klachten netjes afhandelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

wat vervelend dat u gisteren tevergeefs heeft zitten wachten op de bezorger. Helaas is de CityHub niet in staat geweest het pakket gisteren bij u aan te bieden. Zij hebben hier overmacht voor moeten melden.

De bezorging staat voor vandaag weer gepland. Wij doen ons uiterste best het pakket zo spoedig mogelijk af te leveren en wij verwachten het voor 18:00 uur bij u af te leveren.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Reno2002