Klacht: Pakket niet ontvangen

op 14 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb weken moeten wachten totdat mijn pakket bezorgd zou worden. Vervolgens staat er op track an trace op 6 mei dat ze een poging hebben gedaan maar het niet is gelukt. Ik was de hele dag aanwezig en heb ook geen brief ontvangen. Op de site staat dat het naar een dhl ophaalpunt gebracht wordt.

Ondanks dat het naar een ophaalpunt gebracht zou worden, staat er dat ze 7, 8 en 9 mei nog een poging hebben gedaan. Natuurlijk was ik volgens de bezorger niet aanwezig en natuurlijk weer geen bericht.

Nu wordt mijn pakket waar ik weken op heb gewacht retour gezonden. Hoewel het nog in de sorteercentrum is kan dhl absoluut niets doen om het tegen te houden. Want volgens hen kwam het door de afzender en de regels die zij hanteren.

Jammer genoeg is dit niet de eerste keer dat dhl zoiets flikt en vervolgens doodleuk zegt dat zij er niets aan kunnen doen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dhl eindelijk stappen zal ondernemen voor hun onwijs slechte service

Ik hoef ook niet meer de zin te horen hoe spijtig zij het voor mij vinden, maar ze er echt niets aan kunnen doen.

Ik wil mijn pakket zonder dat ik daar weer weken op moet wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2020 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zou niet weten waarom het aan de verzender ligt dat u onterechte niet-thuisscans krijgt. Het pakket gaat alleen niet automatisch naar een servicepunt vanwege de verzender.
Het spijt me in ieder geval dat de scans niet kloppen. Het is goed dat u dit bij ons heeft aangegeven. Op die manier kunnen we herhaling voorkomen.
Helaas is de zending echt retour. De retourweg is niet te volgen. De laatste scan is in het sorteercentrum maar dat betekent dus niet dat het pakket daar nog is.
Uw afzender gaat het terugkrijgen en om de zending alsnog te ontvangen, kunt u het beste contact opnemen met de afzender.

Met vriendelijke groet,

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Merveh