Klacht: pakket niet ontvangen

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tracking code 3SEPG16188671 geeft aan dat het pakket op 4 mei al is vrijgegeven door de douane. Reeds 2 keer is er een bezorgtijd gegeven terwijl het pakket nog niet ontvangen was door Postnl. Nu 7 dagen later staat er dat het pakket nog niet ontvangen is door Postnl. Waar is het pakket dan na een week?

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar het pakket is en wanneer het bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u het zo snel mogelijk wilt ontvangen, echter is het momenteel erg druk waardoor we nog niet kunnen inschatten wanneer het bezorgd wordt. Ik raad u aan om Track en Trace te blijven volgen. Ik adviseer u ook aan om www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra het pakket verwerkt is (nu nog niet), komt daar alle info te staan. Duurt het allemaal toch te lang, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan dit zo nodig verder uit laten zoeken via de eigen post organisatie en voor u een passende oplossing zoeken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 13:29 geantwoord

U zegt dat het pakket nog niet verwerkt is. Volgens tracking is het pakket al 8 dagen! geleden vrijgegeven door de douane,maar nog niet bij Postnl ontvangen. Dit duurt nooit 8 dagen na vrijgave dus maak ik me zorgen over het pakket. Waar is dus het pakket gebleven? U adviseert tevens te kijken naar internationalparceltracking. Nou dat doe ik iedere dag, maar sinds 4 mei gebeurd daar niets. Het is nu 12 mei.

Alle klachten die gemeld zijn door chauffeurke