Klacht: pakket niet ontvangen

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tracking code 3SEPG16188671 geeft aan dat het pakket op 4 mei al is vrijgegeven door de douane. Reeds 2 keer is er een bezorgtijd gegeven terwijl het pakket nog niet ontvangen was door Postnl. Nu 7 dagen later staat er dat het pakket nog niet ontvangen is door Postnl. Waar is het pakket dan na een week?

Als ik weet waar het pakket is en wanneer het bezorgd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 13:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u het zo snel mogelijk wilt ontvangen, echter is het momenteel erg druk waardoor we nog niet kunnen inschatten wanneer het bezorgd wordt. Ik raad u aan om Track en Trace te blijven volgen. Ik adviseer u ook aan om www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra het pakket verwerkt is (nu nog niet), komt daar alle info te staan. Duurt het allemaal toch te lang, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan dit zo nodig verder uit laten zoeken via de eigen post organisatie en voor u een passende oplossing zoeken.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 13:29 geantwoord

U zegt dat het pakket nog niet verwerkt is. Volgens tracking is het pakket al 8 dagen! geleden vrijgegeven door de douane,maar nog niet bij Postnl ontvangen. Dit duurt nooit 8 dagen na vrijgave dus maak ik me zorgen over het pakket. Waar is dus het pakket gebleven? U adviseert tevens te kijken naar internationalparceltracking. Nou dat doe ik iedere dag, maar sinds 4 mei gebeurd daar niets. Het is nu 12 mei.

Alle klachten die gemeld zijn door chauffeurke