Klacht: Pakket niet ontvangen

Warziena op 25 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Track Trace nummer JJD149070003727513

Gewenste Oplossing:

Ik heb een mail ontvangen dat mijn pakket vandaag 24 april tussen 19.19 - 21.30 zou worden bezorgd.
Toen ik de TT bekeek, zag ik dat mijn pakket afgeleverd was om 19.27
Ik heb niets ontvangen...en het is nu al bijna 21.30 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2020 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Je geeft aan dat de zending wel gescand is als 'afgeleverd' maar dat je niets hebt mogen ontvangen. Sorry voor het ongemak.

Ik heb de zending nagekeken en zie dat de bezorger wel erg dicht in de buurt was toen de scan werd gemaakt. Heb je dit toevallig al bij je directe buren gecontroleerd? Het zou namelijk kunnen dat de bezorger per ongeluk een vergissing heeft gemaakt.

Ligt er niets bij buren? Dan is er een onderzoek nodig. Daarvoor moet ik je dan het advies geven om contact op te nemen met de afzender. Die kan voor deze zending namelijk het onderzoek starten bij DHL. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid.

Neem gerust contact op bij verdere vragen enof opmerkingen.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Warziena

Heeft op 25 april 2020 om 19:25 geantwoord

Mijn pakket is niet bij de buren afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Warziena