Klacht: Pakket niet ontvangen

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Zalando pakket ontvangen met post.nl Brievenbus post ,wat niet in mijn brievenbus is beland , Post.nl houd vol dat dit wel zo is ! Dat het eerst bij huisnummer 2 is aangekomen ,die van niets weten. Er is ook nergens een hand tekeningen gezet, dus nergens bewijs van aflevering. Het is in een brievenbus gegooid. geen buren weten ervan.
Nu eist Zalando dat ik het bedrag van het zoekgeraakte artikel betaald euro 95 Die nemen de schuld niet op zich.en post.nl houd ook vol ! Zonder echte bewijs geen handtekening van ontvangst. Hoe is dat mogelijk en toch vol houden dat ik het hebt ontvangen. Er is zo vaak iets verkeerd geleverd bij mij.

In die zelfde week ontvang ik een pakket van Zalando ,maar niet mijn huis nummer maar nummer 33 ik vertel het Zalando , dat er meerder fouten worden gemaakt ,dat post.nl niet op juiste adressen aan komen.

3STBKH520682133

betaald artikel euro 95 aan mij ik ga dit niet betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 september 2018 om 21:11 geantwoord

Geachte mevrouw Poorter,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk te vernemen dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat de door u bestelde zending van Zalando niet op uw adres is uitgrereikt. Dit in tegenstelling tot wat de TrackTrace informatie weergeeft. Ik kan mij voorstellen dat dit als ontzettend frusterend wordt ervaren en wil u hierbij er mijn oprechte excuses voor aanbeiden.

Tot mijn spijt kan ik niet overgaan tot het starten van een onderzoek of het indienen van een klacht. Dit is vanwege het feit dat uw zending onverzekerd is verstuurd door de afzender.

De afzender is, als onze klant en opdrachtgever, verantwoordelijk voor het pakket tot het bij u is afgeleverd. Ik adviseer u daarom om samen met de afzender tot een passende oplossing te komen. Deze kan op haar beurt een onderzoek opstarten.

Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Patty Poorter