Klacht: Pakket niet ontvangen

op 03 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 september 2018 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 september 2018 om 11:29 geantwoord

Mooi makkelijk,een ander jullie fout laten oplossen ,DHL waardeloos bedrijf ,maar dit krijgt nog een staartje
J.grothues

Alle klachten die gemeld zijn door Juki