Klacht: Pakket niet ontvangen

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou gisteravond tussen 18.00-21.00 uur bezorgd worden. Er is de hele avond iemand thuis geweest, maar volgens de bezorger waren wij er niet???? Hij heeft ook geen kaartje achter gelaten in de brievenbus. Waarschijnlijk dus niet eens geweest!!! Ik heb het pakket vanavond voor 18.00 uur nodig. Het pakketnummer is JUN491599949030057901823 met postcode 6661 NP. Ik hoop dat jullie nog wat kunnen regelen!!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket er voor 18.00 uur is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Peters,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat zij dit intern verder kunnen oppakken.

Uw pakket is inmiddels alsnog bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door AP75