Mijn Klacht:
Besteld bij webwinkel, zou dinsdag bezorgt worden volgens track & trace. Pakket staat online als bezorgt echter niks ontvangen. Geen briefje in de bus en alle buren gevraagt of ze iets hadden ontvangen.
Pakket is spoorloos. Webwinkel met rug tegen de muur omdat het niet aangetekend was.
Gebeld a €0,90 per min met een lijn die doorverbind met klantenservice post nl want op de website post nl hebben ze het rechtstreekse nummer weggehaald.
Afgrijsende krakende lijn! Neemt er een buitenlander die amper te verstaan is op en gewoon botweg zegt dat post nl niet verantwoordelijk is maar de afzender!
Dit is echter de 2x dat me zoiets gebeurd. Frauderende bezorgers die pakjes afmelden en per bezorgt pakje betaald worden door post nl die nergens verantwoordelijkheid voor neemt nog de moeite doet voor hun klanten.
Het feit dat je als klant enkel grote afstand contact kan hebben met iemand die amper nederlands spreekt en artuculeerd om vervolgens van een kasje naar een blinde muur gestuurd te worden vindt ik die triest voor zo’n groot winstgevend bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Excuus, pakket alsnog, en verbetering service!!!
