Klacht: Pakket niet ontvangen.

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 30,00 euro betaald voor een pakketje wat mij toegezonden zou worden via post.nl. Het pakket ligt volgens track en trace nog steeds bij post.nl. Het is inmiddels al 3 weken geleden en heb weinig hoop meer dat het nog aankomt. De afz. had een onderzoek gestart maar daar is niets uitgekomen. Hij reageert verder niet meer maar ik wil wel mijn geld terug.

Ik ben tevreden als het pakket toch nog komt of als ik mijn geld terug krijg. Post.nl is het immers ook kwijt geraakt en die is er verantwoordelijk voor.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 februari 2018 om 13:13 geantwoord

Geachte heer Smits,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket met code 3SKABA359602124 niet is aangekomen. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Aan de hand van uw track&trace code zie ik dat er inderdaad reeds een onderzoek ingesteld is door de verzender van het pakket. Het spijt me dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd, ik heb echter geen mogelijkheid om de uitkomst van het onderzoek te veranderen. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender om samen tot een passende oplossing te komen. Omdat het pakket verstuurd is zonder een verzekering tegen vermissing of schade is een vergoeding vanuit PostNL volgens onze Algemene Voorwaarden uitgesloten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 07 februari 2018 om 19:57 geantwoord

Hallo, de afzender van mijn pakket vergoed mij niets. U kunt nu wel uw excuses aanbieden maar ik acht jullie verantwoordelijk voor het zoek raken van mijn pakketje. Ik vind dat ik recht heb op een vergoeding want het is per slot van rekening een fout van jullie waar ik niets aan kan doen. Uw uitleg hierboven komt op mij over alsof u zegt, sorry zoek het maar uit. Ik vind dit niet gepast. mvg L Smits.

Alle klachten die gemeld zijn door lei.op34@hotmail.nl