Klacht: Pakket niet ontvangen

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track en trace is het pakket op mijn partner zijn naam vandaag door dhl geleverd. Zelfs afgetekend onder zijn naam. Wij echter weten van niks. Waren de hele dag thuis en hebben niks ontvangen laat staan ondertekend! Dit is een kerstcadeau van een webwinkel waar we anders nooit leveringsproblemen mee hebben. Nu juist tijdens de feestdagen wel. Waar is ons pakket? Wij zijn verplicht met lege handen toe te komen op kerstavond. Het ergste van alles is nog eens dat ik bij dezelfde webwinkel een pakket besteld heb dat vorige maandag netjes is toegekomen. Maar niet persoonlijk overhandigd, nee het stak in de brievenbus en toen ik ook deze track en trace controleerde stond er dat ik het pakket ook persoonlijk had afgetekend. Ook hier weer uit de lucht komen vallen want ik heb geen leverancier gezien. Zoals gezegd dat het pakket in de brievenbus en heb ik ook persoonlijk niets ondertekend. Maar soit dat pakket is wel toegekomen kan ik nog door de vingers zien. Wat betreft het niet ontvangen pakket hoe gaan jullie dat oplossen? En zeg nu ook niet dat ik de afzender moet contacteren (wat inmiddels al gebeurd is) want het betreft hier 2x een ondertekening door de chauffeur zelf! Wij voelen ons dan ook verplicht hiervan aangifte te gaan doen bij de politie. Dit is tenslotte identiteitsdiefstal. Ik hoop dat jullie zo vriendelijk zijn om een oplossing te bieden voor het gestelde probleem

Gewenste Oplossing:

Indien het pakket alsnog gevonden wordt of de waarde van het pakket wordt vergoed. En wat de valse handtekeningen betreft hoop ik dat jullie zo netjes zijn om een oplossing aan te bieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. De zending is volgens onze gegevens afgeleverd door Bpost. Dit is de partij aan wie dit pakket is overgedragen voor bezorging. Uiteraard zoeken we graag voor u uit waar het pakket door hen is bezorgd. In onze gegevens zie ik dat er inmiddels een onderzoek is opgestart door de afzender. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid en heeft u het pakket nog binnen voor de kerstdagen. Zodra er meer bekend is zal de leverancier dit aan u terugkoppelen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgenchristel