Klacht: pakket niet ontvangen

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

status track trace geeft aan dat pakket met handtekening bezorgt is.
RN392747157GB
dat is dus niet zo,
handtekening is niet van mij en ik heb geen pakket ontvangen op 1 dec 20.16 uur terwijl ik thuis aanwezig was. ik heb ook geen afwezig kaartje ontvangen of waar mijn pakketje is. dit is niet netjes
sinds wij een nieuwe bezorger in ons wijk hebben, wordt ons pakket voor de deur gezet als er niemand thuis is zonder bericht in de bus . ik vind dat niet kunnen, ten eerst iedereen die langs mijn deur komt ziet mijn pakket daarnaast ben ik niet zeker van dat nog ligt als ik thuis kom. Ook pakket waar een handtekening voor nodig is. Dit kan echt niet. slordig en onzorgvuldig

zsm info over mijn pakket of mijn pakket
pakket met belangrijke inhoud is zoek

bezorger aangesproken wordt over het feit dat pakket voor de deur gelegd wordt zonder bericht
iedereen die langs mijn deur loopt ziet mijn pakket daarbij ben ik niet zeker van dat mijn pakket dan nog ligt voor de deur als ik weer thuis ben. zeer slordig en onzorgvuldig met ons pakketten..
dit is er nu gebeurt mijn pakket is zoek...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 15:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over de aflevering van uw pakket. Graag wil ik dit toelichten.

Ik heb naar de code gekeken, maar het adres dat in track en trace vermeld staat komt niet overeen met het adres dat u hier heeft vermeld. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Die kan aan de hand van het verzendbewijs het adres controleren en indien nodig bij zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.

Heeft op 30 december 2017 om 05:57 geantwoord

ik heb alle mogelijke opties al doorlopen. pakketjes zijn in nederland kwijt geraakt en wel door de bezorger in de wijk daarvan zou de verzender geen info over hebben. inmiddels is 1 pakket terecht, die lag bij AKO maar daar was geen 3S code van bekend, geen afhaal bericht en post.nl kon deze ook niet traceren. Andere pakket is nog zoek, hoog waarschijnlijk ook niet zorgvuldig afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door maja1981