Klacht: Pakket niet ontvangen

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens een track en trace nummer van de postfirma USPS.com ligt mijn pakket bij “AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETH”. Mijn pakket komt vanuit de VS. Mijn vraag is moet ik zelf mijn pakket gaan ophalen ? Waar is dit adres? Of krijg ik nog een track en trace van jullie ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet hoe ik mijn pakker kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Grieken,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij het Amsterdam International Mail Centre zou liggen. Ik kan me voorstellen dat u uw zending niet in Amsterdam wenst op te halen. Graag geef ik u een toelichting.

Vanuit het Internationale Sorteercentrum wordt het pakket verzonden en verder verwerkt in ons sorteerproces. U hoeft daar geen pakketten af te halen. Volgens mijn gegevens is het pakket met de door u genoemde code op 8 december afgehaald bij één van onze afhaallocaties. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra van Grieken