Klacht: Pakket niet ontvangen

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.. ik heb eind november een bestelling gedaan bij Bol.com, ik snap dat jullie beetje vertraging hebben vanwege de black friday dat is geweest.
Afgelopen dinsdag op 28-11 toen ik even het huis uit was had ik al een gemist briefje in mijn brievenbus met we komen morgen bij u terug.
ik ben de hele week thuis gebleven en heb nog steeds niks binnen.
Op de track & trace stond eerst hele tijd morgen, volgende dag weer morgen, en nu staat er bezorg moment onbekend….

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn pakket nu zo snel mogelijk word bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rienstra,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

Zonder de track&trace code van het betreffende pakket kan ik de status helaas niet voor u controleren. Ik vertrouw erop dat u de betreffende zending inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor de vertraging in de bezorging en de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien u de zending nog niet in uw bezit heeft dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door InkedRich