Klacht: pakket niet ontvangen

op 01 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste,

we zouden via USPS een pak ontvangen hebben met trackingnummer
LZ976284443US
dit zou 13 oktober om 04.12 geleverd zijn
wij hebben hier bij het bedrijf niets ontvangen. kunnen jullie aangeven waar het geleverd is en door wie er getekend is

Gewenste Oplossing:

tevreden wanneer ik weet waar het pakket is en waar ik het op kan halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Karin de Koning

3 jaren geleden - pakket is inmiddels gevonden bij een afhaalpunt hier in de buurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 november 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Koning,

Uit uw reactie begrijp ik dat uw klacht inmiddels is opgelost, omdat uw pakket is gevonden bij een afhaalpunt bij u in de buurt. Ik ben blij om dit te horen en ga ervan uit dat uw vraag/klacht hiermee is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Karin de Koning