Klacht: Pakket niet ontvangen

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhl,

Ben al weken thuis ivm ziekte. Krijg nu drie keer een melding dat ik niet thuis ben!! Heb betaald en zit écht te wachten op dit pakketje. Waar gaat het toch steeds mis bij jullie ??? Nu staat er dat het pakket bezorgd is??? Uuuh waar precies, want ik ben thuis.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kleijn,

Bedankt voor uw bericht!
U geeft aan dat u uw pakket niet ontvangen heeft terwijl dit wel staat aangegeven via track & trace. Dat is natuurlijk erg vervelend en ook vreemd aangezien u ziek thuis bent de hele dag. Ik wil u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Deze zal dit dan verder oppakken met DHL. Wij kunnen dan met specifieke informatie van de verzender een onderzoek opstarten. Mijn excuses voor het ongemak en beterschap gewenst!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 74Chantalkleijn