Klacht: Pakket niet ontvangen

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Peeters,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt, en graag informeer ik u over de status van dit pakket. Dit kan ik echter alleen doen door een reactie op dit bericht te sturen. Ik heb geen mogelijkheid om u een e-mail te sturen.

Ik zie dat uw pakket op 27 juli met de Nederlandse code: 3SRETA5347430 is afgeleverd bij een PostNL locatie. Omdat deze niet tijdelijk is afgehaald, is deze op 17 augustus retour gestuurd naar de afzender. Volgens mijn informatie is uw pakket nu bij de douane in het land van herkomst.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 2yesyes