Klacht: pakket niet ontvangen

op 06 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb bij diamonds paint . Nl wat besteld.
Ze hebben het de volgende dag op de post gedaan 4-08-2017
het orde nummer is 4034
als ik inlog op 3smypa764771060 dan krijg ik te zien dat het bij het sorteer bedrijf ligt bij post nl
Jammer ligt al vanaf 4-08-2017 bij het sorteerbedrijf maar helaas niks ontvangen
Heb van de week weer bij het zelfde bedrijf besteld en dit was wel de volgende dag bij mij thuis bezorgd.
mijn vraag is waar is mijn pakje gebleven.

ben tevreden wanneer mijn bestelde pakje bij mij thuis wordt bezorgd, en ik wil graag weten wat er met mijn pakje is gebeurt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2017 om 15:36 geantwoord

Geachte mevrouw Kummeling,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket al meer dan een maand onderweg is. Dat duurt natuurlijk veel te lang. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever een onderzoek aanvragen om na te gaan waar het pakket is gebleven. De afzender kan u op de hoogte houden van dit onderzoek.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 09 september 2017 om 13:45 geantwoord

Afzender heeft het op de post gedaan en het ligt nog steeds op u sorteer bedrijf
Gaat u daar maar eens kijken waar mijn pakje is.
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd
Mw. Kummeling

Reactie van de melder van de klacht gerda kummeling

2 weken geleden - waar is mijn pakketje wat al vanaf 4 augustus bij u sorteer bedrijf ligt.? mw. Kummeling

Reactie van de melder van de klacht gerda kummeling

1 week geleden - waar blijft mijn pakje van 4-08-2017. Zou het graag nog willen ontvangen ,want ik heb er voor betaald. M . kummeling

Alle klachten die gemeld zijn door gerda kummeling